Manažerské schvalování přijatých faktur. Automatické doplnění schvalovatelů podle parametrů, které je možné plně konfigurovat. Pomáhá zabránit zpracování duplicitních či falešných dokladů. Slouží také jako digitální archiv dokladů.
Systém pro evidenci a plánování návštěv, hovorů, zakázek, stížností a dalších aktivit vázaných k Vašim klientům. Nezbytný modul pro obchodní tým a management k okamžitému přehledu obchodních a klientských událostí a jejich vyhodnocování.
Modul pro přehlednou evidenci projektů, přidělování úkolů, sledování stavu a vyhodnocení. Různé pohledy, hledání a filtrování. Možnost evidovat a sledovat náklady a strávený čas na jednotlivých úkolech.
Nástroj pro personální oddělení k evidenci zaměstnanců či externích pracovníků, řazení podle oddělení a pozic, zadávání cílů a jejich hodnocení, přidělování a evidence svěreného majetku, schopností, znalostí či absolvovaných školení.
Záznam příchodů a odchodů včetně evidence přesčasů, plánování dovolených či jiných absencí, jejich schvalování a tvorba reportů a exportů pro mzdovou účtárnu. Tisk týdeních, měsíčních a ročních přehledů do PDF.
Evidence a plánování logistiky nebo servisních požadavků. Záznám a životní cyklus událostí vázaných na zákazníky a kontraktory. Týdení, měsíční či roční přehledy, vyhledávání, filtrování podle různých parametrů a stavů.
Modul pro tvorbu vydaných faktur. Generovaní faktur do .PDF, včetně QR Platby, import bankovních výpisů pro párování plateb.
Evidence majetku a jeho životního cyklu od pořízení po vyřazení. Přehledné filtrování, přidělování osobám. Možnost zadávat události, jako Odesláno na servis, apod.
Modul pro digitalní schvalování a archivaci dokumentů, smluv, směrnic či nařízení. Vše na jednom místě, ve složkách se všemi detaily, s upozorněním na expiraci.